Seguint els senyals des del centre de la ciutat en direcció l'estació de Sants, els cotxes arriben a l'avinguda de Roma. Fins aquí no hi ha pèrdua. El problema el trobem quan s'arriba a l'altura del carrer d'Urgell on un tram per a vianants obliga els cotxes a desviar-se. Un cop els cotxes s'han vist obligats a girar pel carrer del Comte d'Urgell, l'opció més lògica per arribar a l'estació de Sants és girar pel carrer de Mallorca. Ara bé, aquí a la intersecció entre els dos carrers, no hi ha cap cartell que ho indiqui. És un exemple de mala continuïtat en un itinerari. A través de l'estudi, el RACC ha detectat que casos com aquest són una assignatura pendent a la ciutat. LLUÍS PUERTO, responsable tècnic de la Fundació RACC "El factor clarament a millorar és la continuïtat i això implica que a llocs estratègics es reforci la senyalització i que no es senyalitzi tan a prop de la destinació final, que es comencia a senyalitzar abans." Unes recomanacions que l'Ajuntament està disposat a escoltar. Aquest any es destinaran 1,2 milions d'euros a millorar la senyalització dels carrers. EDUARD FREIXEDES, regidor de Mobilitat "L'auditoria que fa avui el RACC posa de manifest un dels temes que ja hi estavem treballant, no treballaven tant respecte indicar nous llocs, si no sobretot en el tema de la continuïtat i millorar llocs que en aquests moments ja estan senyalitzats." L'auditoria també recomana revisar els panells dels accessos d'entrada a la ciutat que contenen massa línies d'informació. D'altra banda, es destaquen com a elements positius la bona visibilitat i el manteniment dels senyals.