ESTHER CEBOLLA, passatgera afectada "Ens han dit que han cancelat tots els vols cap al Regne Unit i no volarem com a mínim fins demà." En arribar a l'aeroport els diuen que potser podran volar demà, però la realitat és que al mostrador de facturació la versió ja canvia: tots els vols estan ocupats fins dissabte o diumenge. Hauran de passar com a mínim cinc dies a Barcelona. JANIS FARRAH, passatgera afectada "Hemos cambiado el vuelo para dentro de cuatro días la vuelta también. Tenemos hotel aquí hasta que salgamos para Liverpool, si salimos." Surtin o no, alguns ja s'ho veien a venir. JAVIER BRAVO, passatger afectat "Jo ja sabia el que passaria. Porto un llibre per tenir coses a fer." Molts dels afectats viuen al Regne Unit i havien tornat a casa per passar les festes en família. Demà ja tocava tornar a la feina. MARI LUZ GUTIERREZ, passatgera afectada "Vuelo con mi hija. Mañana trabajo, pero por las pinats no creo que vaya a trabajar. L'únic que poden fer és carregar-se de paciència i esperar. CHEMA VALDERAS, passatger afectat "Justo cinco minutos despues de facturar lo han cancelado. Nos han puesto hotel. Nos vamos a quedar cinco días más." Avui havíen d'arribar a casa seva, a Londres, però l'únic trajecte que faran serà aquest, amb autobus fins a l'hotel que els ha proporcionat la companyia. Avui Easy Jet no ha estat l'única companyia que ha cancelat vols. Iberia o British Airways també han hagut d'anul·lar els seus vols cap al Regne Unit.

Aquest dimecres al matí ja eren quatre els vols d’Easyjet afectats que sortien de Barcelona i tenien com a destinació el Regne Unit. Els dos vols  Barcelona- Londres Gatwick s’han suspès, i també el de les 11.05 h cap a Liverpool, així com el de les 14 h cap a Bristol.

Easyjet ja va cancel·lar aquest dimarts 23 vols que havien de connectar diferents ciutats espanyoles amb Liverpool, Manchester,  Londres-Gatwick, París, Amsterdam i Tolosa.