S'insereix la T-12 a l'entrada del metro i la porta no s'obre. Des de l'1 de gener, algunes famílies ja s'han trobat amb aquesta sorpresa. Les màquines no reconeixen la targeta i, per tant, molta gent s'ha vist obligada a demanar-ne una altra. Quan això passa, el cap d'estació es queda la defectuosa i dóna als usuaris una nova T-12 bescanvi provisional. CARLES GARCIA, usuari "La sorpresa meva va ser que jo pensava que seria un cas puntual i no, no! què va! L'operari no es va sorprendre gens ni mica. De fet, ja tenia un grapat important de targetes que tenien la mateixa errada, que estaven mal gravades". Em pensava que era l'únic, però no..." OMAR CAYÉ, usuari "No me funcionaba. Tuve que ir a atención al cliente a que me cambien una por un mes, hasta que me llegue la proxima, la que va a valer. Y este problema lo tiene mucha gente, no solamente yo". SANDRA MARGOT LÓPEZ, usuària "Tengo la T-12 de mi hijo y he tenido problemas al insertar por la puerta". No totes les partides serien defectuoses. Alguns usuaris ens han assegurat que no han tingut cap problema. SEBASTIÀ PALAU, usuari "Jo vaig amb la targeta 12 del meu nét i bé, ha passat perfectament. Jo també utilitzo la meva" LAURA VENTURA "Aquesta és la T-12 vàlida per aquest any. És de plàstic i les famílies les havien de rebre a casa abans de finalitzar l'any. Tot i així, alguns diuen que encara no l'han rebut". Des de l'Autoritat del Transport Metropolità han reconegut el problema, però no han volgut donar-ne més informació. Diuen que tampoc saben quantes targetes no funcionen. Probablement, les reclamacions augmentin quan els nens i nenes tornin a l'escola aquest divendres o aquesta tarda, quan acudeixin a la cavalcada.