Cabify arriba al primer any operant a Barcelona amb un creixement mig mensual d’un 40 %. Aquesta xifra posiciona la ciutat com una de les que té major projecció internacional per a la companyia. En aquests mesos, els cotxes que operen per a Cabify han recorregut més de sis milions de quilòmetres.

L’aplicació de mobilitat Cabify arriba al primer any prestant servei a Barcelona. En aquests primers 12 mesos, el balanç que es fa des de la companyia és del positiu i ho consideren un “èxit total“, tal i com destaca el Director General de Cabify a Barcelona, Oriol Sanleandro. De fet, el creixement mig mensual escala fins al 40 % i tant sols a la ciutat s’han recorregut més de 6 milions de quilòmetres.

El perfil de l’usuari que fa servir Cabify és una mica superior en el cas dels homes, que el fan servir en un 55 % dels casos. Respecte a l’edat, Sanleandro assegura que és força diversa, ja que tant ho utilitza gent jove com persones de la tercera edat.

Els indrets en els que es registren més desplaçaments són les oficines, seguit dels domicilis particulars i, en darrer lloc, els restaurants.

De cara a 2018, la intenció de Cabify passa per seguir ampliant la flota de vehicles per donar resposta a les demandes dels usuaris. D’altra banda, la companyia de transport privat es vol posicionar com l’alternativa per als usuaris de Barcelona o de l’àrea metropolitana, que en episodis de contaminació a la ciutat no puguin conduir el seu vehicle. En aquest sentit, des de l’empresa asseguren que “amb l’ús de Cabify, més de 240.000 vehicles particulars podrien quedar-se a casa afavorint la reducció de l’impacte mediambiental”.

Cabify està en el punt de mira actualment, i més després de l’aprovació de la sentència europea que considera Uber una empresa de transport, i que, per tant, s’ha de cenyir a la normativa que segueix qualsevol empresa d’aquest sector, com els taxis.