Jordi Garcia Valdés és la tercera generació de la família, i ja fa anys que està al capdavant d’aquesta administració centenària. No ha estat fins ara, però, que ha vist en Internet una eina més de present que de futur, que dóna ales al negoci. Si es manté la tendència actual d’un 40% d’increment anual de les vendes en línia, assegura, la distància entre el que s’adquireix a taquilla i el que s’obté a través de les xarxes serà cada cop més minsa. De fet, Loteria Valdés va augmentar el 2013 un 25% la facturació per Internet en només un any i ja representa el 15% del total dels guanys de l’empresa.


Atenent el ritme de vendes d’aquest estiu, el responsable de l’administració de la Rambla preveu que enguany pujaran les vendes i també la despesa per persona de loteria de Nadal. Els dècims costen, com en anys anteriors, 20 euros, i la sèrie, 200. I per ara el client, preferentment turista espanyol, s’està gastant de mitjana 160 euros. “Compren tant per a ells com per encàrrec, per a familiars i amics”, assegura García Valdés.