Aquesta agència de viatges va obrir al novembre i necessitava donar-se a conèixer. La seva opció va ser formar part de la guia 'Tot descompte'. ÍNGRID OLÍAS, agència Goodbye, me voy de viaje "És una promoció per a mi, perquè sóc nova, i la gent del barri està contenta perquè se li fa un descompte." És un projecte que vol fomentar el comerç de proximitat a través d'ofertes. Per fer-ho, fidelitza els clients amb un carnet que els permet beneficiar-se d'aquests avantatges. La primera guia es va publicar al febrer d'aquest any amb 40 comerços i ara ja en són 127. MARIA JOSÉ LUPIAÑES, Carmen Aviram "La gent ve més contenta a comprar, és un estímul. Per exemple, molta gent jove no venia al mercat i, amb la targeta, sí." Els interessats poden consultar els establiments que formen part de 'Tot descompte' en aquest web, en què també es poden unir a la iniciativa. De totes maneres, cada dos mesos es regala la targeta a uns 8.000 usuaris perquè la provin. Els primers a tenir aquesta oportunitat són els veïns de les Corts, Sants, Badal i Hostafrancs. IVAN NAVARRO, gerent de Tot Descompte "Vam fer un estudi de viabilitat i vam veure que aquí la gent era molt de barri. A més, els centres comercials no hi ajuden i nosaltres creiem que consumir al barri dóna riquesa. Els comerciants petits es mullen pels veïns." El proper objectiu és ampliar la guia al barri de l'Eixample.
El febrer d’aquest any es va publicar la primera guia ‘Tot descompte’ i actualment hi ha dues edicions més. L’objectiu del projecte és potenciar el comerç de proximitat a través d’ofertes als clients del barri.