Amb 600.000 assistents s’ha igualat les xifres aconseguides l’any passat. A més, s’ha aconseguit un dels objectius, que és fer que els barcelonins tornin a visitar aquesta via, ja que el 80 % dels assistents són locals. En total,  s’han repartit més de 100.000 degustacions, unes xifres que han satisfet els organitzadors, que han assegurat que s’han complert les expectatives d’assistència previstes, en una edició en què hi han participat més d’una cinquantena de restaurants i pastisseries d’alt nivell de la ciutat.

La tapa que ha tingut més èxit han estat els raviolis de cresta amb trufa negra del restaurant Cecconi’s, seguida del Bao Ho Chi Minh del restaurant Bao Bao i el pop amb cansalada del Monvínic. La ciutat convidada d’aquest any, Buenos Aires, també ha despertat interès entre els assistents, i per exemple la parada de l’establiment 9 Reinas, de la ciutat portenya, ha venut més de 2.000 plats de degustació.

La iniciativa Tast a la Rambla va néixer fa quatre anys a través de l’entitat Amics de la Rambla, per acostar l’alta cuina als ciutadans a través de preus assequibles, a quatre euros cada tapa.