Foto: Klepierre

(ACN) La firma Klépierre, propietària del Maremagnum, invertirà 15 milions d’euros a remodelar el centre comercial i ampliar-ne en més de 5.000 metres quadrats la superfície, segons ha informat en un comunicat.

El projecte inclou una col·laboració amb Time Out Market per instal·lar a partir del 2024 un gran mercat gastronòmic i cultural a la terrassa de l’edifici. L’espai mostrarà “el talent culinari i cultural” de la ciutat, amb una selecció de 14 xefs locals, un restaurant de servei complet, una sala a l’aire lliure i quatre bars, dos dels quals a l’aire lliure, per aprofitar les vistes sobre el mar. L’objectiu també és que a la zona es puguin fer esdeveniments culturals i actuacions en directe.

Segons ha indicat Klépierre, al Maremàgnum s’hi instal·laran noves marques comercials per ampliar-ne l’oferta. A més, el grup col·laborarà amb el Port i l’Ajuntament de Barcelona per adequar la zona on s’ubicaven els antics cinemes, que s’utilitzarà per acollir equips de la Copa Amèrica.

Copa Amèrica 2024 Barcelona: què se sap fins ara de la prova de vela?
La competició esportiva més antiga del món se celebra a Barcelona el 2024 amb un impacte econòmic molt elevat