Des de fa uns dies l'Eduardo té una nova varietat de poma a la fruiteria. Tot i que no és comestible, per ell és molt important. Es tracta del premi Golden Gold, que reconeix aquesta parada de la Boqueria com la millor fruiteria de mercat de l'estat. Una distinció que atorga l'associació de cooperatives Val Venosta a un fruteria d'entre més de 5.000 participants. EDUARDO MORILLA, guanyador del premi Golden Gold "Fue una auténtica sorpresa porque en ningún momento pensábamos en este concurso que había. // Es un premio a la labor realizada, al trabajo diario... son tópicos pero es que es así, funciona así. Es más que nada un reconocimiento a la labor." L'Eduardo fa 25 anys que està al càrrec de Morilla Fruites, però la parada en fa gairebé 50 que obre al públic cada dia, ja que ha heretat la botiga dels seus pares. El premi, precisament, pretén reconèixer la tasca dels fruiters i, en el seu cas, el jurat també n'ha valorat la qualitat i la varietat dels productes. "A parte de los convencionales yo resaltaría las frutas que no son de temporada y que por su alto precio en otros sitios no se atreven a comprarla y nosotros sí. Tenemos un público que lo puede comprar y hemos apostado por ellas." Amb els anys, no només han canviat els productes que s'ofereixen, sinó que també ho ha fet la manera de vendre'ls. L'afluència de turistes al mercat ha comportat que les fruites i verdures es venguin preparades per menjar al mateix moment.

Els membres del jurat han escollit la fruiteria que fa més de 50 anys que es troba al Mercat de la Boqueria per l’oferta de productes de temporada, però també varietats autòctones i aliments atípics. Els premis Golden Gold es van atorgar a la fira internacional agroalimentària Fruit Attraction, a Madrid, i pretenen reconèixer la tasca dels fruiters entre altres característiques.

El propietari actual, Eduardo Morilla, regenta la parada des de fa 25 anys, quan els seus pares van traspassar-li el negoci. El reconeixement ha estat una sorpresa per a la família, que exposa la poma d’or a tots els clients. Amb els anys, han hagut de fer evolucionar el negoci. Ara, a part d’aliments molt diversos, també ofereixen la fruita i la verdura preparada per consumir directament aprofitant l’afluència de turistes al mercat.