Dotze dones —vuit cantants i quatre discjòqueis— omplen el cartell musical d’aquesta edició. Al darrere de l’oferta gastronòmica, de disseny i d’artesania també hi ha projectes encapçalats per dones, algunes d’elles barcelonines. Segons l’organització representen un 70 % del total de parades que hi ha hagut en aquesta edició.

La intenció del Palo Alto Market és sumar-se a la lluita contra la desigualtat de gènere coincidint que el 8 de març és a tocar. Aquest to reivindicatiu també arriba a la vessant solidària del mercat. Aquesta vegada Palo Alto col·labora amb Yamuna, una ONG que treballa a Madagascar des del 2005. Concretament, el mercat s’ha solidaritzat amb la Cooperativa de Mujeres de Madagascar, un projecte de l’organització centrat a ajudar les dones del país que han crescut en un entorn de pobresa. Concretament, la cooperativa comercialitza objectes artesans fets per elles des del país africà i els ingressos els destina a ajudar dones i nens en risc d’exclusió social.