Damm i Cobega han invertit 120 milions d’euros a remodelar el nou espai (45 milions) i reflotar el negoci (els 75 restants). L’empresa, que havia fet suspensió de pagaments i estava en concurs de creditors, reneix amb alguns canvis que retornen la marca als seus orígens, amb la recuperació del nen de Cacaolat, en Pepi, creat pel pintor Joan Gil i Gil. A part d’una nova línia d’envasament, “més actual i dinàmica”, segons la companyia, s’ha previst un fort pla d’inversió per garantir-ne la continuïtat, que s’ha traduït, també, en el trasllat de la històrica fàbrica del carrer de Pujades -que s’està desmantellant i buidant- a una altra planta recentment renovada, ubicada a Santa Coloma de Gramenet. És aquí on ha anat a parar també la fórmula secreta, que durant vuitanta anys ha estat utilitzada per a l’elaboració dels batuts, fets amb cacau procedent de plantacions de Costa d’Ivori i altres territoris de l’Àfrica Occidental.