La Casa Llotja de Mar és avui l'altre pol de la moda de la ciutat. Aquí més de 300 directius, empresaris i experts del sector aborden els temes clau de la indústria. Pel publicista Toni Segarra un dels reptes és aconseguir adaptar-se, cada vegada, als nous temps. TONI SEGARRA director de S,C,P, F... "La industria de la moda tiene una ventaja, haber sido capaz ya de haber experimentado con éxitos en esos nuevos entornos." El Summit deixa de banda les tendències de la moda per analitzar la vessant més financera del sector i fer alhora de punt de trobada. PILAR RIAÑO directora de Modaes.es "Vol que sintercanviin idees, que s'intercanvii coneixement entre les empreses... 10.10 I d'aqui puguin sortir acords comercials, obertures de botigues.. fer bullir l'activitat econòmica." La importància de la creació de marca en un entorn tan competitiu com la indústira de la moda, les fórmules de creixement més idònies o els mercats més atractius per al desenvolumpament internacional, són alguns dels temes de debat. BORJA CASTRESANA director de Màrqueting de Desigual "És molt important poder tenir clar en dues paraules la teva marca.Desigual sempre ho ha tingut molt clar. És desigual, no és lo mateix, no es lo mismo." NINONA VILA directora de Comunicació de Mango "Com a projecte innovador, l'apertura de familiy stores, son botigues considerables amb totes les insignes amb totes les linies. Són directius de Desigual i Mango, dos dels pilars de la moda catalana, braç a braç compartint nous projectes.

Paral·lelament a les desfilades d’El Born Centre Cultural, se celebra durant tot aquest dimecres una jornada de debat del sector de la moda. És la segona edició de la Barcelona Fashion Summit, en què els empresaris i experts del sector aborden els temes clau de la indústria, com ho és l’economia. Dos dels grans de la moda catalana, Desigual i Mango, han aportat la seva experiència. En aquesta sessió s’analitzen les fórmules més eficients per fer-se gran en aquest sector i quins són els mercats internacionals més atractius per créixer. Al Summit, a banda de debats, hi poden sorgir acords comercials i també obertures de botigues.