La idea de botiga “pop-up” ha arribat a la Rambla aquest estiu. L’establiment, Shiva & Sons vol sortir de la rutina de botigues de records del mític passeig i es vol convertir en una botiga de referència a la ciutat. L’objectiu del nou establiment, que ja ha obert portes, és donar a conèixer el talent artístic fet a Barcelona. L’establiment, un aparador de joves talents i emprenedors per presentar els seus dissenys i el seu art, es troba a prop de l’estàtua de Colom i disposa de 400 metres quadrats a peu de la Rambla.
El concepte “pop-up” significa que el comerç és efímer. Aquesta fórmula es troba en plena expansió i té una gran popularitat en ciutats com Nova York, Londres i Milà. Els dissenyadors i artistes tindran l’oportunitat d’ocupar uns baixos durant 15 dies a un preu molt més assequible que el del lloguer d’un local a la Rambla.
A més, l’establiment té un espai de cocteleria a l’interior. “L’establiment té permisos de botiga des de fa anys”, comenta Irene de la Rosa, de Shiva & Sons. “Durant el dia, la part del darrere serà una vermuteria. La part davantera està dividida en vuit ‘corners’ on les marques vendran els seus productes”. De la Rosa afegeix que la botiga “serà una combinació de moda, art, pintura, joieries i il·lustració”.