Les noves tecnologies estan revolucionant el panorama empresarial i de la capacitat de saber adaptar-s’hi en depèn en bona mesura l’èxit i la competitivitat de les companyies. Per això, de nou i com ja va passar l’any passat, el Bizbarcelona ajudarà emprenedors i pimes a afrontar aquest repte. En aquest sentit, es pretén donar solucions de comerç electrònic, logística i distribució, i també parlar de les principals tendències en negocis digitals. Justament, una de les grans novetats d’aquest any és la incorporació del Biz Experience by Sportmas, un espai on es poden trobar exemples pràctics dels elements digitals que es poden afegir en una botiga. És el cas de la tecnologia RFID, xips que contenen informació dels productes i a la qual es pot accedir de manera remota amb un senyal de ràdio.

El director del saló, Aleix Planas, assegura que “la transformació digital ha vingut per quedar-s’hi i suposa un canvi de paradigma” i és justament per això, afegeix Planas, “que es vol ajudar a aprofitar les noves oportunitats que ofereix aquest nou escenari”. La transformació digital és un dels eixos del saló, però l’acompanyen tres més: la transformació econòmica i empresarial, la transformació social i ‘The Next’, un espai on poder escoltar conferències d’emprenedors.

Les xifres del saló

Aquesta vuitena edició arriba carregada de xerrades. En total, es celebraran 190 conferències i activitats i prop de 290 ponents, entre els quals, hi haurà exemples d’emprenedoria com és el cas d’Eneko Knorr, creador del primer fons espanyol d’inversió en bitcoins. Un dels puntals també serà l’assessoria personalitzada: hi haurà fins a 100 punts per rebre orientació.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a