L’acord es materialitzarà amb la posada en marxa de processos de formació presencial en noves tecnologies, reputació en línia i altres disciplines que permetin als restauradors fer un pas endavant en la digitalització dels seus negocis. L’evolució del sector és una realitat i Barcelona, com una de les capitals mundials de la gastronomia, no es pot quedar enrere.

La cuina mediterrània, la preferida tant pels barcelonins com pels turistes

L’informe de tendències presentat per TripAdvisor conclou que el tiquet mitjà més consumit se situa al voltant dels 29 € i que la cuina preferida tant pels barcelonins com pels turistes és la mediterrània, seguida molt de prop per la japonesa. Creixen les reserves en línia, durant el 2017 un 35 % es van fer digitalment. D’entre tots els districtes barcelonins destaca l’Eixample com el que més està augmentant digitalment, amb un 44 % de reserves en línia durant el 2017. Els dies clau per al sector: Sant Jordi i Sant Valentí.

Interès creixent del turista nord-americà

De les cerques d’informació que fan els visitants que volen venir a Barcelona, els continguts sobre restauració són els que més creixen. Per nacionalitats augmenta any rere any el nombre de ciutadans nord-americans que mostren interès per la gastronomia que es fa a la nostra ciutat. També són dels qui millor la puntuen, amb un 4,36 sobre 5. Els nord-americans, al costat dels britànics, representen un terç dels usuaris que consulten l’oferta gastronòmica de la capital catalana al portal de TripAdvisor.

Comparteix a: