Barcelona inicia una campanya per consolidar la reputació i la imatge internacional de la ciutat. “Share like follow Barcelona” vol enviar al món un missatge de ciutat forta, cohesionada i atractiva per a l’activitat econòmica. La campanya s’engega coincidint amb la celebració del Mobile World Congress, que comença el 26 de febrer, i aprofitant l’interès internacional que genera el saló de la telefonia.

Aquesta campanya digital vol difondre missatges en positiu referits a la ciutat amb l’etiqueta #sharelikefollowBCN. La iniciativa és fruit del treball compartit amb centenars de persones i institucions barcelonines. De fet, per al llançament de la campanya s’ha comptat amb ambaixadors com el Sónar, el Futbol Club Barcelona, el Mercat de la Boqueria, Fira de Barcelona, l’Aeroport de Barcelona-el Prat, Seat, Telefónica i també betevé. S’espera s’hi afegiran més agents socials, econòmics i culturals durant els dies vinents.

Acompanyant els conceptes de “Share like follow” hi haurà 35 històries al voltant de persones de Barcelona, que esdevindran protagonistes absoluts, sense logos, en situacions de quotidianitat. També es produiran més de 130 peces audiovisuals que es difondrà a través de les xarxes socials amb l’etiqueta #sharelikefollowBCN i també dels mitjans de comunicació nacionals i internacionals durant els tres mesos que s’allargarà la campanya. En àmbit internacional s’ha previst fer publicitat a més de 170 mitjans en línia i en portals de viatges, negocis, finances i tecnologia, incloent-hi ‘The Financial Times’ o ‘The New York Times’.


A més, la campanya incorpora el web www.always.barcelona, adreçat a la ciutadania i també als visitants que vulguin trobar informació sobre com desenvolupar un negoci, invertir, estudiar o fer recerca a Barcelona.