Les àrees temàtiques que formaran part del nou saló seran el B-Happy o turisme familiar; el B-Special o l’oferta turística no de luxe però de compres, solidari o de redescobriment de la cultura local; el B-Adventure, per als amants de l’esport, la natura i l’aventura com el turisme rural, nàutic, de muntanya o cicloturisme; el B-Culture, relacionat amb les propostes de l’art, la història o la cultura; i el B-Delicious, que agrupa les ofertes gastronòmiques i rutes enològiques.

B-Travel reuneix l’oferta d’experiències que ofereixen prop de 200 expositors, que representen al voltant de 1.000 empreses entre destinacions nacionals i internacionals, agències de viatges, hotels, companyies de transport, navilieres i productes i serveis turístics.

Estaran representades la majoria de comunitats autònomes i més de 50 països i regions de tot el món, i destacaran la presència europea (Itàlia, Portugal, França, Croàcia o Alemanya) i asiàtica (Xina, l’Índia o Singapur). També hi participaran alguns països del nord d’Àfrica com el Marroc o Tunísia. Com a novetat, hi haurà propostes de turisme nàutic amb empreses de xàrter, centres de busseig i escoles nàutiques, i oferta dirigida al col·lectiu de lesbianes, gais, bisexuals i transsexuals (LGBT).

Dins del saló s’organitzaran dues accions empresarials impulsades per Barcelona Activa: el Job Market Place, que reunirà candidats i empreses amb personal vacant, i la sessió de “networking” Synergys. Una de les novetats d’aquesta edició és la celebració d’un congrés de turisme destinat als estudiants de turisme de les escoles i facultats de Catalunya que se celebrarà al recinte de Gran Via.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a