Aquests dies no hi ha excusa per als amants de la música electrònica. L'activitat del Sónar no es concentra només a la nit. De fet, els concerts comencen a les 12 del migdia. És el Sónar de dia, una proposta que atrau cada cop més gent. MARC ESTEVE "Vinc cada any des de fa cinc o sis anys i m'encanta perquè sempre hi trobo amics... És perfecte. És com la festa major del meu poble però en modern." PATRÍCIA FORNAGUERA "M'agrada molt sobretot el de dia pel solet, per l'ambient i m'agrada molt la música." DIEGO SOTELO "Es una locura como puedes ver. Buena fiesta, buen ambiente, la gente super buena onda. Yo creo que es algo que realmente se tiene que experimentar una vez en la vida." Quatre escenaris formen el Sónar de dia. Aquí es poden escoltar les últimes propostes del pop electrònic i del house. Propostes com la de les japoneses Cornelius o com la música electrònica de Maria Minerva. La música electrònica és l'essència del Sónar. Però cada cop més, el que es busca és la fusió amb altres estils com el rock o el blues. SHEREZADE SAAVEDRA "Permet conèixer grups que encara no estan gaire consolidats. Et donen l'oportunitat de veure'ls aquí i conèixer-los i després seguir-los." En total, han estat tres dies de concerts amb 80 actuacions i més de 30 hores de música. Un ritme frenètic que no tothom aguanta.

Els assistents s’han repartit entre els dos espais que oferia el festival: uns al CCCB i al MACBA, els altres a la Fira Gran Via 2. El Sónar de Dia ha atret l’atenció de 33.500 espectadors, mentre que la sessió nocturna del Festival ha tingut gairebé el doble de públic, 64.500 persones.

Cada vegada són més els que es sumen al Sónar de Dia. La idea és la mateixa. Gaudir d’una sessió de música electrònica de la mà del DJ Star Slinger o ballar al ritme que marca Maria Minerva, amb l’única diferència de fer-ho a plena llum del dia.

Al centre de Barcelona s’ hi han instal·lat quatre escenaris per on, al llarg dels tres últims dies, han tingut lloc 80 actuacions i més de 30 hores de música.

Aquest any el Festival ha estat de promoció per Brasil, Sud-àfrica o Japó. Precisament, el codirector del Festival, Enric Palau, atribueix  l’èxit als viatges fora de les fronteres del país: un 60% del públic que hi va és estranger.