Estan molt atents a les indicacions d'aquest director creatiu, d'una ONG nord-americana, convidat pel consolat dels Estats Units. El seu objectiu és que aquests joves aprenguin noves tècniques pictòriques però també els vol preparar perquè puguin donar a conèixer, de manera més efectiva, el seu art. L'ONG ha voltat per mig món i alguns dels seus estudiants, per exemple, ja han creat la seva pròpia botiga de samarretes en les quals estampen les seves creacions. JESSE ROBERTS, director artístic de l'ONG Rise up "És divertit, és una manera positiva perquè puguin expressar-se ells mateixos, però també els pot servir per començar un negoci." "Si bé els tallers tenen un fort component creatiu no estem gaire acostumats a veure l'art en la seva vessant més pràctica, sigui com sigui aquí els joves tenen més eines a l'abast per poder ampliar els horitzons creatius." Demà a l'Espai Jove La Fontana, l'ONG farà un taller sobre serigrafia i estampació de samarretes i dijous serà el torn de l'Espai Jove Garcilaso, on l'art urbà agafarà la paraula.

Jesse Roberts, de l’ONG Rise up, amb seu a l’estat d’Oregó, ha treballat arreu del món i també especialment per al Departament d’Estat dels EUA. Aquests dies ha estat convidat pel consolat dels Estats Units de Barcelona i, amb la col·laboració de la Regidoria d’Adolescència i Joventut de l’Ajuntament de Barcelona, està impartint un seguit de tallers que pretenen que els joves desenvolupin la seva vessant de lideratge i emprenedoria mitjançant la passió per l’art. Ja siguin grafiters, dibuixants o amants de l’art urbà en qualsevol de les seves vessants, Rise up vol que els joves facin un pas més en les seves vocacions i pensin en una idea de negoci, que en temps de crisi els pot suposar una bona sortida. Per aquest motiu, en els tallers realitzats a l’Espai Boca Nord del Carmel i els que es faran també a l’Espai Jove La Fontana i també a l’Espai Jove Garcilaso l’ONG els facilitarà la manera de fer un pla de màrqueting i a desenvolupar la seva idea de negoci.