Amb aquest cant a la cervesa, Autodestrucció han iniciat un concert de format diferent al que estan acostumats. L'escenari d'avui ha estat Luchador Records una de les poques botigues de discos on es pot trobar l'únic àlbum d'una banda irreverent que, ara per ara, viu condemnada a l'autodistribució. Ser al cartell del Primavera Club els és, pràcticament, un regal. EDUARD GRAS, coorganitzador: "Els grups que vénen a tocar aquí encaixen amb aquesta filosofia de propostes emergents i desconegudes i el fet de ser al cartell del Primavera Club fa que arribin a molta més gent." El Primavera a les Botigues és també una forma d'ajudar uns establiments que no passen pel seu millor moment. JOAN COLOMO, músic: "Per donar un cop de mà als comerços que, en els temps que corren, tot està bastant cardat. És una bona manera d'ajudar-nos tots entre tots." "És una manera de fer que la gent s'hi apropi. I veient discs tan bons, la gent sempre acaba mirant i, si t'agrada la música, és molt probable que t'acabis emportant algun disc." Fins a cinc botigues de discos s'han convertit avui en escenari improvisat de concerts. Amb propostes molt diferents. Un exemple més: l'electrònica darkwave dels barcelonins Ypsilon que han omplert, gairebé fins al carrer, Discos Paradiso.

El Primavera a les Botigues és una iniciativa conjunta de San Miguel Primavera Club, Snap! Clap! i A Viva Veu. Segons els organitzadors és una oportunitat perquè bandes emergents puguin tocar en el marc d’un festival amb renom, el Primavera Club. A més, també beneficia a les botigues de discs que, amb aquesta iniciativa, es fan conèixer i fomenten les vendes.

Com a al·licient, entre els qui avui han comprat un disc a qualsevol de les botigues participants al Primavera a les Botigues, se sortejaran 16 abonaments per al festival Primavera Sound de l’any vinent.