S’exposen al Disseny Hub 28 treballs publicitaris i de disseny guanyadors dels premis que concedeix l’ADCE, associació europea de professionals del sector amb seu a Barcelona. Una selecció dels Best of European Design and Advertising Awards, el bo i millor del disseny i la publicitat europeus. Es tracta dels 28 premis d’Or en les diverses categories de disseny gràfic, comunicació audiovisual i digital que estableix l’ADCE. Un jurat format per 62 reconeguts creatius de 20 països europeus es va reunir al Disseny Hub Barcelona per jutjar 720 treballs, provinents de 20 països europeus.

La selecció de l’ADCE

El jurat va atorgar 1 Grand Prix, 27 Ors, 42 Plates i 123 Nominacions en diverses categories, entre les quals figuren peces per a televisió, ràdio, mitjans impresos, publicitat interactiva, disseny gràfic, campanyes de promoció, nous mitjans de comunicació, campanyes integrades i innovació. L’exposició mostra el Grand Prix d’aquest any, els 27 Ors guanyadors i les opinions dels 6 presidents del jurat. El premi de premis, el Grand Prix, ha estat per la feina “BVG x Adidas – The ticket shoe” creat per l’agència alemanyaJung von Matt per a l’empresa de transport públic de Berlín, BVG.