Aquest cap de setmana L'Auditori reuneix dos mons que no acostumen a creuar-se a dalt d'un escenari. El de la música clàssica, a càrrec de l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya i el de Broadway, encarnat per cinc cantants vinguts dels millors musicals del West End. Una barreja que hem volgut seguir de prop. Són noms habituals dels camerinos del West End londinenc. Dins Louisa Lydell, que ha participat en musicals com 'Mamma Mia' o 'Fama', escalfa veu amb un clàssic d'Andrew Lloyd Webber, 'Evita'. Amb el tema 'Anything you can do', del musical "Annie get your gun", Adrian der Gregorian, baríton foguejat als escenaris de Nova York, també es prepara. Ells i tres companys més cantaran una vintena de temes dels musicals més famosos de Broadway acompanyats per l'OBC a L'Auditori. Classicisme i contemporaneïtat sota la batuta d'un director que ha dirigit 'Chicago' a l'Adelphi Teatre de Londres. ROBERT PURVIS, director "Com acostuma a passar amb les noves relacions, cal fer ajustos per tal que tot funcioni bé. Converses contínues del director amb els cantants i d'aquests amb el productor. Tot i que els cinc artistes britànics estan acostumats a les grans produccions, no es té cada dia el privilegi d'estar acompanyat d'un centenar de músics." DEBORAH MYLES, cantant "Una oportunitat que, de moment, serà irrepetible, serà molt complicat que tots aquests músics puguin tornar a coincidir en un mateix escenari."

Els cinc cantants són Deborah Myers, Louisa Lydell, Ian Virgo, John Addison i Adrian der Gregorian. El 2014 es commemora el 450è aniversari del naixement de William Shakespeare. Amb motiu d’aquesta efemèride també es representaran fragments de musicals inspirats en les seves obres: ‘West side story‘, basada en ‘Romeu i Julieta‘, i ‘Kiss me, Kate‘, que és una adaptació de ‘La comèdia dels errors‘.

L’espectacle està dirigit per Robert Purvis, un director de musicals reconegut per haver conduït ‘El fantasma de l’òpera’ o ‘Chicago’. El concert se celebra aquest dissabte a les 19 h i diumenge a les 11 h amb la gran majoria d’entrades exhaurides.