“Quan es va fer l’aeroport, l’espai del control dels passaports era un tràmit ràpidperò si ara és més lent perquè -per qüestions de seguretat- s’han de fer tasques de verificació, llavors potser hem de redissenyar-lo”, ha dit. Ha posat com a exemple altres aeroports com el de Londres o Tel Aviv, on “els viatgers ja saben que han d’esperar” i on l’espai “és més comfortable”. Segons William Carnes, la imatge de les cues a l’aeroport barceloní no ajuden la marca Barcelona. “Els territoris competeixen per atreure empreses i inversions” ha afirmat “i qualsevol errada, l’aprofiten altres ciutats”.

“Calen propostes i no protestes”

El director de Turisme de Barcelona s’ha referit també a les últimes protestes veïnals contra el turisme massiu -com les pintades als voltants del Parc Güell i una manifestació al Poblenou– . Ha dit que “cal generar propostes i no protestes” i que “la queixa és legítima però si li poses violència es converteix en inadmissible”.