És la nova atracció del parc. Una roda de 20 metres de diàmetre i setze cabines que ofereix una vista panoràmica de la ciutat a 500 metres d'altura, 50 menys que des de la Talaia. És la quarta roda de la història del parc però encara es farà pregar unes setmanes. "Estarà a punt a principis o mitjan abril i s'espera que sorprengui pel sistema d'il·luminació que ha de realçar la varietat de colors." La nova roda s'ha col·locat al mateix punt on hi havia l'anterior, la Panoràmica, que es va desmuntar fa ara dos anys. Aquesta de moment no té nom i s'escollirà en un concurs popular. L'objectiu d'aquesta atracció és donar una empenta al parc, i que contribueixi a augmentar el nombre de visitants que l'any passat va arribar a 556.000 i més de 16.000 famílies sòcies i que, tot plegat, va suposar un benefici d'un milió tres-cents mil euros. L'Ajuntament pretén fer un gir, ara, en la gestió i anar cap a un model publicoprivat del Parc d'Atraccions del Tibidabo en cas que s'arribi enguany als 600.000 visitants, la previsió per a aquest 2014. Però, per tirar-ho endavant ja ha deixat ben clar que caldrà que hi hagi un consens majoritari tant polític com ciutadà.

L’atracció estrella d’aquesta temporada al Parc d’Atraccions del Tibidabo és la nòria. Formada per 16 góndoles, una de les quals adaptada a persones amb mobilitat reduïda, tindrà 20 metres de diàmetre i una capacitat per a 750 persones cada hora. Després del desmuntatge de l’antiga roda l’any 2012, es va prendre la decisió d’instal·lar-ne aquesta de panoràmica, que mantindrà la ubicació tradicional al mirador, a 500 metres d’altura sobre Barcelona, per potenciar la visió panoràmica. Tot i que ja està instal·lada, la nòria no entrarà en funcionament fins a mitjan abril.

Una de les altres novetats que el parc d’atraccions té preparades és el concurs popular que, de la mà d’Unicef, servirà per triar la nova mascota del Parc d’Atraccions del Tibidabo. La mascota haurà de transmetre els valors que representen tant el parc com Unicef. Tothom qui vulgui està convidat a participar i a presentar propostes a un concurs que també pretén mobilitzar les escoles de disseny i artistes reconeguts de la cultura catalana.

Enguany el Tibidabo també celebra el 10è aniversari del Tibiclub, que permet entrar al parc a tota la família tantes vegades com es vulgui durant un any a un preu més econòmic. A més, al juliol es posarà en marxa el Tibinet, un projecte d’animació que ensenyarà als més petits i de manera lúdica la importància del reciclatge, i s’estrenaran dues noves pel·lícules 4D al Dididado.

L’objectiu d’aquesta nova temporada és donar una empenta definitiva al parc i augmentar el nombre de visitants. L’any passat es va arribar als 556.000 i més de 16.000 famílies sòcies al Tribiclub, la qual cosa va suposar un benefici de 1.300.000 euros. L’Ajuntament pretén iniciar una gestió publicoprivada del Parc d’Atraccions del Tibidabo en cas que enguany s’arribi als 600.000 visitants, com està previst.