Imatge de l'autor/a

Aquest migdia, els ocupants han entrat a l’edifici i han penjat una gran pancarta a la façana en què recorden l’activista Pablo Molano. L’edifici de pisos es va construir l’any 1992, però amb l’arribada de la crisi no va trobar compradors. Els pisos es van ocupar en cinc ocasions anteriors i els Mossos d’Esquadra els van desallotjar cada vegada. Durant dos anys, l’immoble va ser seu del Centre Social Okupa la Rimaia i, per això, se’l coneix amb aquest nom.

Ocupen novament l’edifici La Rimaia en memòria de l’activista Pablo Molano | moviment okupa, ocupació, trànsit

També s’ha fet una manifestació i un concert en honor de l’activista Pablo Molano que ha provocat talls de trànsit a la ronda de Sant Pau fins a les 12 de la nit, moment en què s’ha restablert la circulació.