Els veïns de Sants demanen recuperar el projecte de cobriment de vies que va aprovar l'equip de govern anterior. Asseguren que van ser més de dos anys de treball i de diàleg per dissenyar un pla que agradava a tothom i que ara no volen que quedi en paper mullat. ALFRED MARTÍNEZ, president de l'AV Brasil, Badal i la Bordeta "Ateses les circumstàncies era molt diferent el nou projecte de l'antic. Els que havien de decidir eren els veïns davant un projecte tan diferent del que s'havia aprovat ja que ens havia costat molta feina tirar-lo endavant." Mentre que l'antic projecte preveia una rambla verda com aquesta de 700 metres sobre el calaix que cobreix els rails, l'actual va més enllà, i proposa una urbanització al més pur estil novaiorquès... com els jardins del High Line. Això sí, amb les plantes autòctones del delta del Llobregat. PEPO MEDIAVILLA, AV Bordeta "Tot el que se'ns presenta per dalt que és a base de plantes i plantetes que sembla més el delta del llobregat. Que no pas un passeig que pugui ser pràctic i útil per als veïns." Un altre punt polèmic és l'adaptació d'aquest carrer al trànsit rodat. Els veïns demanen que sigui una via per a vianants i amb comerços per revitalitzar la zona, tal com estava previst. ÀNGELS BOIX, Comissió de Veïns AVE "El que ens estan dient és que passaran cotxes i una zona 30 també genera cotxes. Continuarem tenint soroll i això es el que no podem acceptar." L'Ajuntament assegura que no tirarà endavant el nou projecte fins que hi hagi consens amb els veïns.

A la reunió també hi van assistir veïns preocupats per la decisió d’obrir al trànsit el carrer d’Antoni de Capmany. Asseguren que han estat molts anys patint les obres de l’AVE i que ara volen tranquil·litat i no haver d’aguantar el soroll dels cotxes. L’Ajuntament assegura que continuarà debatent el nou projecte amb els veïns fins a arribar al màxim consens.