Aquest alberg va obrir fa tot just un mes i gràcies al festival han aconseguit el ple absolut. "Vam orientar la nostra campanya d'obertura cap al Primavera Sound, som l'alberg que està més a prop, a quatre passes, i tenim ocupació plena i estem satisfets de començar així." Són les nou del matí i molts d'aquests joves encara no han anat a dormir. L'esmorzar és el darrer pas abans d'anar al llit. Gaudir del Primavera Sound és el primer objectiu, però Barcelona també té altres atractius. "Música i platja." "Ja he visitat la Sagrada Família i tinc intenció de veure altres edificis de Gaudí." "Tinc alguns amics anglesos que viuen aquí i per tant anirem a veure els llocs turístics, els que no ho són tant i també a gaudir de la platja." I precisament a la platja n'hi trobem més. "M'he llevat a les nou a córrer una mica per la platja, menjar alguna cosa i tornar." "Ayer fuimos a cenar al mundial para comer unas buenas navajas, hay que disfrutar del sol, la comida..." "L'entrada em va costar 160 euros, no pago allotjament perquè sóc a casa d'uns amics, però segurament em gastaré 300 euros més en begudes i sortir." La despesa final, tenint en compte allotjament, compres i oci pot arribar als 600 euros. En conjunt el Primavera Sound és un bon negoci per a la ciutat. L'impacte va molt més enllà de la música i en la present edició esperen assolir com a mínim les xifres del darrer any. Això suposa uns 65 milions de beneficis, incloent-hi els 12 que van directament a la hisenda pública. En total el públic estranger ha ocupat aquests dies 90 mil places hoteleres a la ciutat. Els allotjaments més sol·licitats són els situats a prop del Fórum, però també hi ha qui opta per hotels més centrics. És el cas d'aquest grup que s'allotja al Pulitzer i que aprofita el dia per fer negocis.