ROSA BALAGUER, directora general del Casal dels Infants "Són sectors que també ho estan passant malament i que siguin solidaris i que pensin en posar el seu granet de sorra a millorar aquesta situació és bàsic, imprescindible i és un gran valor per millorar la nostra societat".

Un total de 17 empreses que formen part d’Apartur han donat un euro per cada reserva, durant aquest estiu, d’un apartament turístic a la ciutat. En total s’han recaptat 7.418 euros i aquest dimecres s’ha realitzat la celebració de cloenda de la campanya al Mercat de la Princesa.

La campanya solidària “Checking Solidari” ha destinat tots els diners recaptats al projecte Vincles, del Casal dels Infants, que acompanya mares amb nadons de zero a tres anys que es troben en situació d’exclusió social. Es tracta d’un projecte per tal de millorar les capacitats personals i laborals de les dones que acaben de ser mares i tenen pocs recursos i, per tant, els costa accedir a oportunitats formatives i laborals. També se’ls ajuda a la cura i educació dels nadons per prevenir i treballar les situacions de risc. La majoria de famílies que rebran aquesta ajuda viuen als barris del Raval, la Mina i el Fondo.

Rosa Balaguer, directora general del Casal dels Infants, ha agraït la donació i ha conclòs que “sense el suport dels qui us poseu al lloc dels infants i us comprometeu a ajudar-los, cap projecte del Casal seria possible”.

David Riba, president d’Apartur, ha explicat que “aquesta campanya és un bon exemple que els apartaments turístics busquen integrar-se amb el teixit social de la ciutat i esperem poder repetir-ho en el futur“.