Segons dades facilitades per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) la campanya ha aconseguit vendre 320.000 pomes i això ha permès invertir en recerca, que 400 persones afectades per la malaltia hagin pogut trobar feina i fer 10.000 sessions de fisioteràpia.

Aquest any, la meta és vendre’n 50.000. La presidenta de la FEM, María José Abella, diu que si s’assoleix aquesta xifra es podrà dir que “124 persones hauran aconseguit feina, la conservaran o podran trobar-ne”.

Un altre dels objectius que persegueixen aquestes campanyes és la sensibilització de la societat. Amparo Serrano, afectada per la malaltia, considera que contribueixen “que l’esclerosi es tracti amb normalitat”. A la campanya també s’ha sumat l’equip de la Pastisseria Escribà, amb l’elaboració d’un pastís de pomes, i els actors Abel Folk i Anna Barrachina, que conviden tothom “que faci feina perquè puguem tenir feina” i a fer “una poma per la vida cada any”.