A la lona desplegada a l’edifici en obres de la Gran Via de les Corts Catalanes, número 604, a la cruïlla amb el carrer de Balmes, l’empresa també hi afegeix el missatge que poden llegir tots els passejants: “Junts podem fer que la vida a Barcelona sigui encara més fantàstica”. Es tracta d’un edifici que s’està rehabilitant des del 2017, amb planta baixa d’ús comercial i la resta per a habitatges. La publicitat du imprès el logotip de Cabify i també el de l’Ajuntament de Barcelona, que s’ha mostrat reiteradament en contra d’atorgar més llicències al sector dels VTC.
Segons fonts municipals, aquest tipus de lones publicitàries s’instal·len als espais i edificis que estan en obres per tal de poder finançar una part del cost d’aquestes tasques, ja sigui de forma monetària o en espècies. Els edificis en què es poden instal·lar, seguint l’Ordenança municipal dels usos del paisatge urbà, poden ser públics o privats. El que no s’hi podrà col·locar mai és publicitat d’empreses tabaqueres o comercialitzadores d’alcohol.
Es dona la circumstància que, fa menys d’un mes, l’Institut del Taxi ha anunciat que fixarà el límit de les llicències de VTC a l’àrea metropolitana de Barcelona (AMB). Es vol evitar que una sola persona tingui tota una flota de cotxes d’aquest tipus. A aquest anunci s’hi afegeixen també les múltiples manifestacions, algunes amb incidents violents o desperfectes, que ha fet el sector del taxi per demanar una regulació dels VTC a la ciutat.