GABRIEL JENÉ, president de la Barcelona Shopping Line "Aquest és un esdeveniment que es fa a moltes ciutats importants del món i crèiem que era interessant, el poder donar aquest tret de sortida al shopping festival, de manera que pugui ser com una tradició i un element més d'atracció turística, no tant vacacional sino també molt vinculada al shopping."

Es tracta d’una iniciativa de Turisme de Barcelona i l’Ajuntament per reforçar la imatge de Barcelona com a ciutat de compres. La campanya és una extensió del Christmas Shopping, que se celebra a l’hivern. Durant tot el dia, un bus turístic transportarà una comparsa d’actors, músics i animadors anunciant l’arribada de les rebaixes.

El vehicle farà aturades prolongades durant una o dues hores en diversos punts com el Portal de l’Àngel-Barna Centre, Pedralbes Centre, L’illa Diagonal, rambla de Catalunya o el Born. En algunes de les parades se sortejaran cinc premis en xecs regal (un total de 2000 euros) per fer compres en comerços de la ciutat. La ruta acabarà a les deu de la nit amb un concert al Born, amb actuacions  d’El mejor Trio de tu vida, Elena Gadel, Joan Rovira o Myriam Swanson i Amadeu Casas.