JOSEP MARIA CULLELL, president de Tramvia Metropolità "Sembla que ara, des d'algunes institucions, no es veu tan clar, sembla que la distància entre dos punts no és la la línia recta, sinó anar fent ziga-zagues per acabar a un altre punt. I com que nosaltres no hi estem d'acord, perquè a més és impossible poder-ho fer així perquè paralitzaríem tot Barcelona. Sobretot ara que un veu que a l'Ajuntament li sobren diners perquè pot pagar les obres de Can Vies i, per tant, d'alguna forma, crec que ens pot ajudar que nosaltres tirem endavant la unió dels dos punts de Glòries i Francesc Macià, fet que suposaria doblar el número de viatgers."

Cullell ha rebutjat del tot que la connexió del Trambaix i el Trambesòs s’acabi fent per una altra via que no sigui la Diagonal. “Sembla que la distància entre dos punts no és la línia recta, sinó anar fent ziga-zagues; no hi estem d’acord, és impossible fer-ho així perquè paralitzaríem tot Barcelona”, ha recriminat. El president de Tramvia Metropolità ha assegurat, a més, que el consistori sí que té diners per fer possible la connexió, “sobretot ara que li sobren diners perquè pot pagar les obres de Can Vies”.

L’excap de llista de CiU a l’Ajuntament ha apuntat que amb la unió dels dos tramvies entre Glòries i Francesc Macià es doblarien els viatgers, i es passaria dels 25 milions de viatgers anuals a 50 milions. També ha afegit que l’ús d’autobusos elèctrics per la Diagonal en comptes de tramvies, com defensa el consistori, no és una bona solució. L’Ajuntament ja va enterrar el mes d’abril la connexió del Trambaix i el Trambesòs amb un acord entre CiU, PP i Unitat per Barcelona a la Comissió de Seguretat i Mobilitat.