Es van conèixer per les xarxes socials i van fundar una marca de roba l’any 2018. És Nude Project, que factura 11 milions d’euros i ven els seus productes a més de 200 països. I tot això ho han fet amb només 23 anys. Són Bruno Casanovas i Álex Benlloch, dos emprenedors que han volgut “comunicar-se amb la gent de la seva generació a través de la roba“.
Segons han explicat al programa ‘Plaça Tísner’, la clau de l’èxit ha estat que són joves adreçant-se a gent jove: “No som una persona més gran que pensa com arribar a la generació zeta, nosaltres som el públic objectiu“. La idea, però, era anar més enllà de la moda “per transmetre un missatge que calés pensant que si a nosaltres ens agradava hi hauria gent que se sentiria identificada i li agradaria”.
De fet, segons Benlloch, com a marca i com a empresaris acostumen a fer accions “que no tenen un retorn directe, però que hem confiat que fent-les passarien coses bones”. És el cas del pòdcast en què setmanalment entrevisten altres emprenedors i “gent valenta o innovadora” de diversos camps i que ja té més de 255 mil subscriptors a YouTube i més de 107 milions de visualitzacions.
Participen en el festival Victòria x Podcast
Ara portaran Nude Project Podcast al teatre, i amb públic per primera vegada a l’estat. Seran un dels 10 participants en el festival Victòria x Podcast, al Teatre Victòria. ‘El búnquer’, ‘El nou paradigma’, ‘La Sotana’, ‘El sentido de la birra’, ‘Entiendo tu mente’ i ‘La vida y tal’ són els altres pòdcasts que prendran part en aquest certamen amb què es vol batre el rècord mundial d’emissió seguida en aquest format.