Es van conèixer per les xarxes socials i van fundar una marca de roba l’any 2018. És Nude Project, que factura 11 milions d’euros i ven els seus productes a més de 200 països. I tot això ho han fet amb només 23 anys. Són Bruno Casanovas i Álex Benlloch, dos emprenedors que han volgut “comunicar-se amb la gent de la seva generació a través de la roba“.

Segons han explicat al programa ‘Plaça Tísner’, la clau de l’èxit ha estat que són joves adreçant-se a gent jove: “No som una persona més gran que pensa com arribar a la generació zeta, nosaltres som el públic objectiu“. La idea, però, era anar més enllà de la moda “per transmetre un missatge que calés pensant que si a nosaltres ens agradava hi hauria gent que se sentiria identificada i li agradaria”.

De fet, segons Benlloch, com a marca i com a empresaris acostumen a fer accions “que no tenen un retorn directe, però que hem confiat que fent-les passarien coses bones”. És el cas del pòdcast en què setmanalment entrevisten altres emprenedors i “gent valenta o innovadora” de diversos camps i que ja té més de 255 mil subscriptors a YouTube i més de 107 milions de visualitzacions.

Participen en el festival Victòria x Podcast

Ara portaran Nude Project Podcast al teatre, i amb públic per primera vegada a l’estat. Seran un dels 10 participants en el festival Victòria x Podcast, al Teatre Victòria. ‘El búnquer’, ‘El nou paradigma’, ‘La Sotana’, ‘El sentido de la birra’, ‘Entiendo tu mente’ i ‘La vida y tal’ són els altres pòdcasts que prendran part en aquest certamen amb què es vol batre el rècord mundial d’emissió seguida en aquest format.

El Teatre Victòria acollirà una marató de 12 hores de pòdcasts en viu
L’humor, l’esport, la psicologia o el misteri seran alguns dels temes de la primera edició del festival Victòria x Podcast