Són usuaris del Bicing, però no respecten la normativa d'ús del servei. Un d'ells no és el titular de la targeta i el revisor l'ha enxampat. Després de comprovar les dades, els obliga a deixar els vehicles a l'aparcament. El conductor titular serà suspès del servei entre dos i tres mesos. A Barcelona, quatre supervisors vetllen diàriament per fer complir la normativa. Segons dades de Barcelona Serveis Municipals, una de cada tres interpel·lacions acaben amb sanció. La majoria s'pliquen perquè els ciclistes circulen sense ser titulars de la targeta; el 16% no la porta; mentre que el 14% de les infraccions són perquè circulen dues persones dalt de la bici. Els usuaris veuen amb bons ulls que es controli el servei. Alguns, però, creuen que encara s'hauria d'anar més enllà. HUG VILAMALA, usuari del Bicing "Ja està bé que hi hagi controladors, que es vigili si circula més d'una persona o són els titulars, però potser s'hauria de vigilar més que els usuaris respectin les normes de circulació." ANA KARINA, usuària del Bicing "Me ha pedido la tarjeta y luego un documento de identificación. Me parece muy bien que tenga un control para ver si la tarjeta es del usuario." A banda d'arriscar-se a una sanció, els ciclistes del Bicing infractors perden la cobertura de l'assegurança en cas de tenir un accident. JOSEP MARIA DEULOFEU, director de la divisió de transports de B:SM "El que no cobreix són els danys propis. Com que ell no està assegurat perquè no és el titular de l'abonament, l'assegurança no cobreix els danys que ell pateixi, però sí els d'un tercer." Des de fa uns mesos, els infractors no tenen excusa. Les bicicletes incorporen missatges ben clars.

Els supervisors d’aquest servei han arribat a la conclusió que la majoria de vegades els usuaris no són conscients d’haver comès cap infracció. La majoria de sancions, un 70%, s’apliquen  perquè els ciclistes circulen sense ser titulars de la targeta; el 16% no la porta; mentre que el 14% de les infraccions són perquè circulen dues persones dalt de la bici.

Quan un revisor els descobreix cometent una infracció i en comprova les dades, els usuaris han de deixar els vehicles a l’aparcament i el titular de la targeta queda suspès del servei entre dos i tres mesos. A part d’arriscar-se a una sanció, l’assegurança no cobreix els danys que pateixin els ciclistes infractors, però sí els de tercers.

Bona part dels usuaris estan d’acord que es controli el servei. Alguns, fins i tot, creuen que s’hauria d’anar més enllà i vetllar perquè els ciclistes respectin les normes de circulació.