Són alguns dels més de 300 esdeveniments de 2012 que poden afectar el trànsit de Barcelona. Una informació molt valuosa per als responsables del centre de regulació i operacions de TMB. El seu objectiu principal és que els autobusos arribin a l'hora, costi el que costi. Per aconseguir-ho estan contínuament en contacte amb els conductors. Si l'autobús acumula massa retard, es poden modificar les rutes per guanyar temps. Si el comboi té alguna avaria, TMB disposa de nou vehicles d'assistència distribuïts per tota la ciutat. JOSEP BELTRAN, cap del Grup Operatiu de Línies de bus de TMB "Estem parlant des de petites avaries, un mirall que s'ha torçat i s'ha de posar al seu lloc, fins a coses més grans. Evidentment si una avaria és molt greu el que acabarem fent és que amb els nostres remolcs acabarem retirant aquell autobús a les cotxeres." Tots els treballadors del centre de regulació han estat abans conductors. Ara, gràcies a les noves tecnologies, la seva feina és molt més senzilla. Amb els sistemes de geoposicionament, els autobusos estan permanentment controlats, si a això, hi afegim les càmeres de trànsit i les Pda que porten els controladors, el servei ha guanyat en eficàcia. JOSEP BELTRAN, cap del Grup Operatiu de Línies de bus de TMB: "Saben en qualsevol moment com està tota la línia. Quan està a punt d'arribar un autobús o no, si van endarrerit. A més a més a través de la seva emissora es poden posar en contacte directament amb l'autobús, 'x', el que sigui." Ara, el repte principal del centre de control és fer arribar les informacions de les incidències al més aviat possible als seus clients. Una de les eines més efectives són els punts d'informació a l'usuari instal·lats en algunes marquesines de la ciutat. Aquí, a banda dels temps d'espera, el centre de regulació anuncia els problemes més destacats que poden afectar la circulació dels autobusos.