Alguns dels passatgers que no han pogut agafar el vol previst aquest dissabte han estat recol·locats en un vol que la companyia ha previst per a la matinada i altres ho faran durant aquest diumenge. De fet, un vol que havia de sortir a primera hora del matí d’aquest diumenge ha sortit amb retard cap a Londres i un altre que havia de sortir a les 10 h ha estat cancel·lat. Dos vols més que provenien de la mateixa ciutat anglesa han tingut afectacions, ja que un ha estat cancel·lat i un altre acumula cert retard.

La situació aquest dissabte a l’aeroport ha estat complicada perquè alguns viatgers han hagut d’esperar més de tres hores per ser atesos i altres han denunciat que feia més de vuit hores que eren a l’aeroport. Tot i això, aquest diumenge no hi ha passatgers fent cua a la Terminal 1 de l’aeroport i la situació s’està normalitzant. La companyia aèria ja ha anunciat que descarta que es tracti d’un ciberatac i els responsables de British Airways han demanat disculpes als usuaris a través de Twitter. Han afirmat que els tècnics treballen contra rellotge i han demanat als viatgers que no vagin a l’aeroport sense confirmar prèviament el vol.