A partir de dissabte vinent, 22 de febrer, aquesta maniobra no serà possible. La circulació per l'anella viària de les Glòries estarà prohibida en sentit sortida. Serà el primer adéu al trànsit per dalt del tambor. L'enderroc de l'anella començarà al costat mar, que caldrà deixar lliure de cotxes. Per això, als vehicles que surtin de Barcelona se'ls desviarà per l'altre costat del tambor, en els carrils que avui van d'entrada a la ciutat. Als conductors que entrin a Barcelona per la Gran Via, se'ls desviarà pel lateral abans d'arribar a l'anella i circularan arran de plaça. A la zona, a tocar dels antics Encants, ja hi veiem els nous carrils que portaran cap a Cartagena o per enllaçar amb la Diagonal. Per dur a terme aquesta reordenació, també ha calgut reconfigurar la circulació a la Gran Via, a tocar de les rampes d'accés al tambor. En un dels costats s'ha rebaixat el terreny per guanyar dos carrils més d'entrada. Uns canvis que hauran d'absorbir els 100.000 cotxes que actualment circulen d'entrada per l'anella.

Després de la primera prova de foc, arriba la segona. A partir de dissabte vinent, 22 de febrer, la circulació per l’anella viària de les Glòries estarà prohibida en sentit sortida. Serà el primer adéu al trànsit per dalt del tambor. Caldrà veure com responen els conductors i també la xarxa viària de la ciutat.

L’enderroc de l’anella començarà al costat mar, que caldrà deixar lliure de cotxes. Per això, als vehicles que surtin de Barcelona se’ls desviarà per l’altre costat del tambor, en els carrils que avui van d’entrada a la ciutat. Als conductors que entrin a Barcelona per la Gran Via, se’ls desviarà pel lateral abans d’arribar a l’anella i circularan arran de plaça.

Com a itineraris alternatius d’entrada a la ciutat hi haurà les rondes, les quals en podrien notar les conseqüències amb més retencions. De moment, el consistori ha dit que creu probable que hi hagi més afluència de trànsit a la ronda del Litoral.