Foment ha adjudicat per un total de 589,2 milions d’euros la construcció de l’estructura i els accessos de la futura estació de l’AVE de la Sagrera a vuit constructores integrades en dues unions temporals d’empreses (UTE), entre les quals hi ha Copisa, Acciona i ACS. Segons l’alcalde, Jordi Hereu, el túnel de l’AVE i la nova estació intermodal de la Sagrera és el projecte d’inversió pública més important que l’Estat duu a terme a la ciutat, perquè a més comporta una transformació urbanística de primer ordre al nord de l’àrea metropolitana.
Ho vols veure abans que ningú?
mobilitat
Foment adjudica la construcció de l’estació de la Sagrera per 590 milions
El més vist
El més vist