Després de tres anys voltant pels carrers de la ciutat, aquestes bicicletes vermelles ja formen part dels mitjans de transport habituals dels barcelonins, de la mateixa manera que els autobusos, el metro o el taxi. Inicialment el bicing va començar amb 4.500 abonats i al voltant d'una cinquantena d'estacions. En només un any de funcionament es va arribar als 100.000 usuaris i les 250 parades. Aquí es on va començar tot. La parada número u a la cruïlla del carrers de Sardenya i la Gran Via de les Corts Catalanes. Després de tres anys en funcionament els usuaris posen nota al bicing. Avui el bicing disposa de 6.000 bicletes i més de 400 estacions. Fins i tot les noves tecnologies agilitzen l'ús del servei. En aquests 36 mesos de funcionament un dels somnis del Bicing, convertir-se en un servei metropolità, ha quedat descartat per culpa de la crisi econòmica. L'opció triada per la resta de municipis de Barcelona és el Bicibox, uns mòduls tancats on es podrà deixar la bicicleta privada amb tota seguretat.