El tramvia és el gran protagonista de la Diagonal. Es preveu que passi cada tres minuts, i que s'intercal·li amb busos ràpids que farien que el passatger tingués cada minut i mig un transport públic a l'abast. Això, però, només està assegurat si guanya l'opció del bulevard, la A. És més complicat amb la B. Sigui com sigui, el tramvia anirà a 17 quilòmetres per hora i podrà portar unes 6.400 persones per sentit i en hora punta. Es preveu entre Glòries i Francesc Macià una catenària electrificada a terra, s'epera que des d'ara fins a la seva implantació es desenvolupin sistemes més eficients als que ja es fan servir a ciutats europees, sense cables a la vista. Això però és el que posa en dubte Esquerra que considera que aquest sistema encara no està prou madur.

El tramvia és el gran protagonista de la Diagonal. Es preveu que passi cada tres minuts, i que s’intercal.li amb busos ràpids que ferien que el passatger tingués cada minut i mig un transport públic a l’abast. Això, però, només està assegurat si guanya l’opció del bulevard, la A. És més complicat amb la B.
Sigui com sigui, el tramvia anirà a 17 quilòmetres per hora i podrà portar unes 6400 persones per sentit i en hora punta.
Es preveu entre Glòries i Francesc Macià una catenària electrificada a terra, s’epera que des d’ara fins a la seva implantació es desenvolupin sistemes més eficients als que ja es fan servir a ciutats europees, sense cables a la vista. Això però és el que posa en dubte Esquerra que considera que aquest sistema encara no està prou madur.