Des que va començar amb 18 anys al taller del Gran Teatre del Liceu, Eva Fernández Suller no ha parat de treballar. Fascinada per les perruques monumentals d’aquelles primeres òperes, s’ha ocupat de la caracterització de grans musicals de Dagoll Dagom com ‘Mar i cel’ o ‘Scaramouche’ i de nombrosos muntatges teatrals com ‘Els feréstecs’ al Teatre Lliure. Per les seves mans també han passat personatges de pel·lícules com ‘Grand piano’ o ‘Wonder woman 1984′ i més recentment en televisió ha dissenyat la barba d’Eduard Fernández a ‘30 monedas’.

Maquillatge, perruqueria i postisseria

Especialitzada en tres branques de la caracterització (maquillatge, perruqueria i postisseria), Eva Fernández Suller està convençuda que una perruca pot canviar-ho tot. De fet, amb les seves creacions fetes a mida és capaç de situar un personatge en qualsevol època i context històric. Una feina que requereix molta documentació i que combina tot l’enginy creatiu i conceptual del disseny amb la paciència i la traça de les millors teixidores.