Després de 15 mesos tancat per la pandèmia, el Palo Market Fest ha tornat al Poblenou aquest cap de setmana del 3 i 4 de juliol. El festival ha estrenat un concepte nou per gaudir de l’oci, la cultura i el comerç a l’aire lliure, sense aglomeracions i respectant les mesures sanitàries. Això sí, amb la mateixa filosofia de sempre, oferir productes de qualitat, vinculats al disseny i a la creativitat.
Disseny i artesania als interiors
En aquesta edició, les parades amb productes de disseny, moda, artesania, bellesa i salut estan situats en els espais interiors del Palo Market Fest. En aquesta secció del festival el públic pot trobar productes locals, de joves dissenyadors o petites marques emergents.
Street Music Experience
Una altra de les novetats és que la música en directe no sorgeix d’un únic escenari, sinó que cada músics té un espai des d’on interpreta el tema individualment. Però entre tots acaben formant una gran orquestra que omple tot el carrer principal del festival.
Terrasses per gaudir de la gastronomia
Amb aquest format nou, els exterior del Palo Market Fest s’han convertit en una gran terrassa perquè el públic pugui menjar o sopar asseguts. L’oferta gastronòmica és diversa i internacional, amb camions de menjar de poke hawaià, tacos mexicans, baos orientals, hamburgueses i gelats, entra d’altres.
Les properes edicions seran el 17 i 18 de juliol i el 31 i 1 d’agost, de les dues del migdia fins a les 12 de la nit.