La primera mare hi ha arribat a les 6.30 h del matí i successivament hi han anat arribant més famílies. A les 10 h ha començat l’acte i els encarregats de la botiga han identificat a les famílies amb el distintiu de “família guanyadora”.

Després que el Mickey Mouse i la Minnie Mouse obrissin les portes de la botiga amb una clau enorme, els guanyadors han entrat entre aplaudiments dels treballadors de l’empresa.

Una hora més tard, el centenar de visitants que encara esperaven fora hi han pogut entrar amb torns de 20 minuts.

Carlos Garaboa, director general de Disney Store d’Espanya i Portugal, ha explicat que tothom estava molt content per l’inauguració i ha considerat l’obertura un èxit .

La decoració de la botiga està ambientada amb pintures sobre la ciutat. A més, Disney ha llançat una sèrie de productes per a la llar amb la temàtica de Barcelona. Aquests articles estaran disponibles a la botiga abans de Nadal.

La idea de regalar 100 euros a les famílies ha estat força ben rebuda, coincidint justament amb l’inici de la campanya de Nadal. Els guanyadors han pogut comprar, durant un dia, tot allò que volien els més petits.

“Veient la situació en què estem últimament és una il·lusió poder dir-los ‘va agafa el que vulgis, que avui no passa res’” explica Montse Martin, la primera mare a arribar a la cua. Tot i això, una altra mare guanyadora ha comentat que no considerava que fos una idea productiva per als nens veure gastar 100 euros en una hora.