CRISTINA PÉREZ, directora del saló MiBoda "Hem crescut en un 40 % els metres d'exposició amb relació a l'any passat, el nombre de visitants i sobretot perquè hem fet la fira més homogènia. Tots els sectors han tingut representació, també els més petits del món dels casaments com són les invitacions o els detalls, la decoració floral i sobretot les 'wedding planner'."

La trobada anual és l’aparador de les tendències d’un sector que cada vegada més aposta per la personalització. Aquest any s’hi han presentat noves propostes i tendències en gastronomia, joieria o arranjaments florals. Entre les novetats destaca un enfocament més internacional de la fira, així com l’ampliació de l’espai d’exposició, amb un 40 % més de superfície que el 2014.

En més de 1.000 metres quadrats de saló, els expositors ofereixen un ampli ventall de productes personalitzats per als nuvis que volen fer del seu casament un dia especial i diferent. Per això, a banda de vendre-hi els seus productes i serveis han organitzat activitats i tallers, com els d’arranjaments florals o xerrades amb “personal shoppers” i “wedding planners”.