(ACN/Redacció) La revista ‘Time Out Barcelona’ deixarà de publicar-se en paper el 2024. Segons han confirmat fons del mitjà a l’ACN, la revista continuarà el seu camí únicament a través de les plataformes digitals. Des del 2008, quan van arrencar amb un tiratge de 25.000 exemplars, l’edició catalana de la publicació ha ofert més de 600 números al voltant de la cultura i la gastronomia a Barcelona. El mitjà ampliarà la seva oferta de contingut digital, amb pòdcasts nous, una guia amb els 500 restaurants i bars preferits de Barcelona, “newsletter” temàtics nous i formats nous a les xarxes socials.

De fet, en el número de desembre ‘Time Out’ informa que es trasllada a l’entorn digital i que oferirà “sorpreses” l’any que ve. “No ens deixem res enrere, ens mudem per oferir-te més i millor contingut”, han assegurat. En la revista de l’últim mes d’aquest any 2023, els lectors s’han trobat amb una carta de la directora, María José Gómez, en la qual trasllada la notícia i assegura que seguiran oferint als barcelonins les seves notícies i recomanacions “amb la mateixa il·lusió i respecte de sempre”.

Seguint els passos de la primera revista de Time Out

Time Out és un grup editorial d’abast internacional, però va començar com una publicació exclusiva de la ciutat de Londres el 1968. L’edició de Barcelona ara segueix els passos de la versió de la capital britànica, que va deixar d’oferir la revista impresa l’abril de l’any passat, després de 54 anys de tirada i que l’any 2012 passés a distribuir-se de forma gratuïta. Tres anys més tard la versió de Nova York també es va convertir en una revista gratuïta, el mateix any que l’edició de Barcelona va esdevenir la primera ‘Time Out’ trilingüe, amb una pàgina web en català, castellà i anglès.

Actualment la revista es distribueix en 333 ciutats de 58 països diferents i a Barcelona ha esdevingut un referent en la comunicació cultural i gastronòmica de Barcelona. Un dels grans esdeveniments propis de la revista són els Premis Time Out, que recullen les millors propostes culturals de la ciutat. Juntament amb el traspàs total a la versió digital, la revista també va anunciar la instal·lació d’un mercat gastronòmic al Maremagnum a partir de l’any que ve.