La companyia Kamchàtka va ser el focus d'atenció d'assistents que feien cua i curiosos que passaven pel davant de l' Antiga Fàbrica Damm. Un reconeixement a les arts de carrer, que per primer any entraven amb categoria pròpia als Premis de la Crítica. L'edició de la majoria d'edat dels guardons, molt concorreguda, va començar amb una ovació d'homenatge a l'humorista Carles Flavià, mort la matinada de diumenge. Els premis van anar molt repartits decla¤W0 73 ]] C2.5 G 0 [[ *CG i1l JUAN CARLOS OLIVARES coordinador del jurat 25" JUAN CARLOS OLIVARES, coordinador del jurat "Si que és una mostra de que s'està fent moltes coses i molt bones a la ciutat." Només 'El curiós incident del gos a mitjanit' va destacar per nombre de premis, amb 4 guardons: millor espectacle, millor actor principal, Pol López, i millors espai sonor i disseny de vídeo. El director Julio Manrique va destacar la importància dels premis anomenats 'tècnics' JULIO MANRIQUE, director de l'espectacle guardonat "Responsables de l'espai escènic, de l'espai sonor, de la llum, del vídeo...no són només responsables d'una part tècnica, sinó també creativa." Àlex Rigola va rebre el premi al millor director per 2 muntatges ben diferents, un en teatre públic i l'altra en sala comercial: 'El público' i 'Marits i mullers'. L'espectacle de dansa que la crítica va considerar el millor de 2015 'Medea' de la companyia Thomas Noone Dance i 'Sugar' es va endur al premi al millor musical. Clara Segura va recollir el premi a la millor actriu per les interpretacions a 'Conillet' i 'Una giornata particolare' i una altra gran, Núria Espert, va merèixer el premi especial de la crítica. El també guardó honorífic Gonzalo Pérez de Olaguer va ser pel fotògraf Ros Ribas.