Medea, la bruixa que traeix el seu país per amor. Però quan Jàson la deixa per anar amb Glauca, és ella qui no pot suportar la traïció i la venjança és monstruosa, fins al punt de sacrificar els fills que va tenir amb l'estimat. Thomas Noone s'atreveix a coreografiar un clàssic, el més descarnat. THOMAS NOONE, coreògraf "Se puede ver en un contexto moderno, fácilmente. estas noticies, reality shows y tal...tienen un elemento de esto. Y también, Medea encaja muy bien con el tipo de danza que hacemos, la danza física..." Per bé que el muntatge no pretén seguir fil per randa l'argument de la tragèdia, els sis ballarins, quatre dels quals són col·laboradors habituals de Noone, fan visibles els personatges i transmeten, amb llurs moviments, el conflicte... El coreògraf ha fugit d'efectismes per donar tot el protagonisme a la dansa. Una dansa molt física sobre una banda sonora electrònica, que signa Jim Pinchen. THOMAS NOONE, coreògraf "Utilizamos un surround, por el compositor.. de manera muy natural me ha dicho: me gustaría porque la música es muy ambiental, es electrónica pero tiene mucho instrumento." 'Medea' no passa de puntetes pel Mercat de les Flors com la majoria de muntatges i fa un total de sis funcions, la darrere el 15 de febrer.