Una reproducció del 'Taronger fantàstic' un dels autòmates del mític Jean Houdin, aixeca el teló de la primera part del nou espectacle de Hausson. L'ha titulat 'Duet' i, amb el concurs de Vanessa Torres, revisita moments de dos espectacles dels anys 90 que Joan Brossa va escriure per al mag. En aquests 40 minuts, i amb la seva actitud circumspecte tan característica, Hausson entrega sobretot trucs d'habilitat manual, sigui amb cartes, boles o anelles. És una primera part poètica, austera, esquitxada d'algunes accions del teatre irregular de Joan Brossa i un "streap-tease" metafòric, també ideat pel poeta. En una pausa mínima, el públic canvia de grada i se situa en un escenari oposat. 'The magic of the sixties' té un to absolutament diferent. MAG HAUSSON "Prenent el fil del món del cabaret, un món molt afí a Brossa, la segona part ja l'he batejada com 'The magic of the sixties', tot i que passa a París, amb aquest decorat que són uns terrats de Montmartre... i és un homenatge al cabaret dels anys 60." En aquesta segona part, gairebé totalment inèdita, números visuals s'alternen amb d'altres d'endevinament, que requereixen la participació del públic Dos Hausson diferents, potser un més afí a la manera de ser de l'il·lusionista, dirigit per l'altra ànima de La Seca, Herman Bonnin.

La Seca Espai Brossa fa honor al seu nom i recorda el poeta. Ho fa gràcies al codirector de la sala, el mag Hausson, amb el muntatge ‘Carnaval de màgia en dues parts’. Dividit en dues parts, recupera números de ‘Gran sessió de màgia’ i ‘Poemància’, dos espectacles que Joan Brossa va crear expressament per a Hausson que fa anys que no es representaven.