El coreògraf Martin Schläpfer passa la música barroca de Bach, del segle XVIII, pel sedàs de la dansa i l'impregna de la imatge contemporània. MARTIN SCHLÄPFER, coreògraf de Ballet am Rhein "Has de ser sempre radical. Jo sóc un coreògraf neoclàssic però la modernitat és al cap, no té a veure amb burxar o no burxar. Això és ridícul." L'art de la fuga suposa un gir estilístic en la carrera de Shläpfer: canvia la il·luminació, el vestuari i s'obre al terreny de la intuïció. MARTIN SCHLÄPFER, coreògraf de Ballet am Rhein "Els arquetips són molt importants en la dansa, perquè no tenen a veure amb la paraula. És un nivell diferent de comunicació. Molta gent surt d'un espectacle de dansa i diu: no l'he entès gens. Aquesta no és la qüestió, no hi ha res a entendre, has d'obrir altres canals." Sensualitat, teatre i emocions per a 14 peces de contrapunt desconegudes fins l'any 1923. "El Gran Teatre del Liceu ha exhaurit les entrades per als dos dies. El públic català ha respost per veure una de les propostes de dansa contemporània més prestigioses d'Europa." Una vetllada amb anècdota inclosa.