Alguns familiars afirmen que els calefactors només s’encenen a estones per qüestions de seguretat.  A més, asseguren que altres espais comuns com el passadís també han estat sense calefacció alguns dies. La versió dels familiars es contradiu amb la de l’afirmació de la gestora, que “cap usuari passa fred”. També insisteix que aquesta setmana l’avaria quedaria solventada.

La incidència s’afegeix a l’avaria d’aigua calenta que van patir els interns, diverses setmanes al desembre i al gener, i que va propiciar denúncies dels familiars davant Benestar i Família i el Síndic de Greuges.  Novament la cooperativa ho nega i afirma que el problema amb l’aigua calenta es limitava a que aquesta “trigava més estona de l’habitual en escalfar-se”.

Representants de l’AV Trinitat Nova i de les entitats veïnals del SAP Muntanya, que defensen la qualitat del servei d’atenció primària de salut, s’han reunit avui amb la direcció del centre per tractar aquests i altres queixes sobre el manteniment del centre que els familiars els han fet arribar, com ara balcons que no tanquen bé o la inexistència de manetes en alguna porta. Familiars i entitats consideren primordial que totes les habitacions tornin a escalfar-se, sobretot tenint en compte el fred i la baixada de temperatura que hi ha des de fa dies. A més, volen que es convoqui el consell de participació de la residència per tractar la situació del manteniment al centre.  Creuen que alguns problemes són gairebé crònics, com els problemes amb aigües fecals que apareixen tot sovint per qüestions infraestructurals. Uns problemes que l’empresa assegura que es van solucionar el setembre de 2016.